Nyårshälsning från Paula Holmqvist, partidistriktets ordförande 🌹

"Vi närmar oss slutet av 2021 och tar steget in i ett nytt år. Ett nytt år där vi måste fortsätta att begränsa verkningarna och smittspridningen av pandemin. Det blir också ett år där vi fortsätter med att stärka välfärden, öka tryggheten, minska klyftorna i samhället och öka jämlikheten. 2022 är också ett valår! 11 september är det val till Riksdag, Region och Kommun.

Vi Socialdemokrater tror på alla människors lika värde och rätt.Vi behöver ett gemensamt samhällsbygge, där var och en är med och bidrar och känner ansvar för vårt lands utveckling och framtid. Vi alla är beroende av ett starkt, anständigt samhälle som ska finnas där när vi behöver det som mest. Det är vi tillsammans som skapar det Sverige vi vill leva i.

Våra demokratiska rättigheter är vår kärna! Den måste vi värna om och aldrig ta för given!
Vi socialdemokrater i Fyrbodal kommer aktivt att bidra med vår insats för att möta framtidens utmaningar i Fyrbodal och hela Sverige.

Jag har givetvis ett nyårslöfte. Jag kommer att göra mitt allra bästa för att bidra till att vi socialdemokrater vinner valet! Hoppas du vill hjälpa mig med detta och bli medlem! Vi är som bäst när vi hjälps åt.

GOTT NYTT ÅR!”

Paula Holmqvist, Partidistriktets ordförande